Αρχική
Καλέστε μας: (210)942 0056

MIXAILIDOU DESPOINA

Εγγυήσεις

* Κάθε προϊόν που πωλείται από το κατάστημα μας, καλύπτεται από εγγύηση ορθής λειτουργίας της εκάστοτε ελληνικής αντιπροσωπείας κατασκευής ή του επισήμου αντιπρόσωπου (εισαγωγέα) της εταιρίας.


1.Σε περίπτωση βλάβης.


* Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνη για την εγγύηση, την επισκευή ή την αλλαγή του εκάστοτε προϊόντος προς τον καταναλωτή, είναι η εκάστοτε εταιρία κατασκευής ή αντιπροσωπεία αυτής ή το εξουσιοδοτημένο τεχνικό κέντρο επισκευής (Service) και όχι το κατάστημα.


2.Έναρξη εγγύησης


* Η εγγύηση ενός προϊόντος, ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς από το κατάστημα με την έκδοση του παραστατικού αγοράς (Απόδειξη αγοράς ή Τιμολόγιο αγοράς), και όχι την ημερομηνία εγκατάστασης, της συσκευής στον χώρο του καταναλωτή.

* Σε περίπτωση που έχετε χάσει την απόδειξη αγοράς μπορείτε να μας ζητήσετε αντίγραφο, το οποίο με χαρά μας θα σας προμηθεύσουμε μαζί με τα ανάλογα, τηλέφωνα για να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε εταιρία ή τμήμα εταιρίας το οποίο είναι υπεύθυνο για την επισκευή της συσκευής.


3.Βλάβες που καλύπτονται ή δεν καλύπτονται από την εγγύηση.


* Για οποιαδήποτε απορία για την κάλυψη εγγυήσεως, (βλάβες που καλύπτονται ή δεν καλύπτοντε από την εγγύηση) παρακαλούμε διαβάστε τους όρους εγγύησης που βρίσκονται στις συσκευασίες των προϊόντων. Σε περίπτωση που δεν μπορέσετε να βρείτε κάποιο έγγραφο εγγύησης στο εσωτερικό της συσκευής, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να μιλήσουμε την κατασκευάστρια εταιρία, για να σας αποτελεί στο σπίτι σας το έγγραφο με τους όρους εγγύησης.


4.Κόστος μετάβασης του τεχνικού ακόμα και αν η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση


* Κάποιες εταιρίες έχουν μια μικρή χρέωση στον τεχνικό έλεγχο των συσκευών μετά το πρώτο 6μηνο της 2 έτους εγγύησης που δίνουν. Η χρέωση αυτή δεν ξεπερνά το ποσό των 12€ και αφορά συνήθως το κόστος μετάβασης του τεχνικού στην οικία του καταναλωτή για την επισκευή (αναπλαστικά και εργασία δεν χρεώνονται σε καμία περίπτωση εφόσον η συσκευή δεν έχει συμπληρώσει τα 2 έτη του χρόνου εγγύησης.
 

5.Κόστος μεταφοράς της συσκευής προς το επισκευαστικό κέντρο.


* Η παραλαβή των προϊόντων από τον χώρο του καταναλωτή στον χώρο της εταιρείας, για τα προς επισκευή προϊόντα γίνεται είτε με ειδικά φορτηγά της εταιρίας δωρεάν (για όσες εταιρίες και προϊόντα τα οποία διαθέτουν αυτήν την επιλογή), είτε με αποστολή από τον ίδιο τον καταναλωτή στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας. Στην δεύτερη περίπτωση τα μεταφορικά από τον χώρο του καταναλωτή στο κέντρο επισκευής της εταιρίας επιβαρύνουν τον καταναλωτή και όχι την εταιρία ή το κατάστημα.

* Σε περίπτωση που κάποια εταιρία διαθέτει φορτηγά για την μεταφορά της συσκευής από τον χώρο του καταναλωτή στο κέντρο επισκευής και η συσκευή είναι εκτός εγγύησης, τότε τα μεταφορικά επιβαρύνουν πάλι τον καταναλωτή και καλό είναι πριν την αποστολή της συσκευής να συνεννοηθείτε με την εταιρία για το κόστος των μεταφορικών.


6.Κόστος τεχνικού σε περίπτωση που κληθεί και δεν διαπιστωθεί βλάβη


* Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρήσει ότι η συσκευή είναι ελαττωματική και δεν λειτουργεί σωστά, αλλά μετά από επίσκεψη του τεχνικού τμήματος διαπιστωθεί ότι αυτό οφείλεται σε λάθος ρύθμιση από τον καταναλωτή, η εταιρία θα σας χρεώσει την επίσκεψη γιατί η δυσλειτουργία αυτή δεν θα θεωρηθεί βλάβη της συσκευής. Για αυτό σας συστήνουμε να ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΤΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ή ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ή ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ.

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

 

περισσότερα