Πολιτική Επιστροφών
1. Επιστροφές προϊόντων
Το κατάστημα μας σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν το οποίο παραλάβατε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ήμερα παραλαβής, σε περίπτωση που με υπαιτιότητα του καταστήματος το προϊόν το οποίο σας εστάλη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, στα χαρακτηριστικά του προϊόντος, κτλ), απαραίτητη προϋπόθεση ότι η συσκευασία του προϊόντος είναι σε άριστη κατάσταση και το προϊών δεν έχει χρησιμοποιηθεί
Στην περίπτωση αυτή το κατάστημα μας θα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα του, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον τρόπο που σας υποδεικνύεται.
* Σε περίπτωση που παρέλθει το διάστημα των 10 εργάσιμων ήμερων από την παραλαβή, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.
* Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη (είναι προϊόν μεγάλου κόστους, είτε ειδικό προϊόν) και δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λανθασμένη εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς στα πρακτορεία, μεταφέρονται από αυτά και ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή και όχι του καταστήματος. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε σαν κατάστημα για να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα της συσκευασίας του προϊόντος κατά την παράδοση στα πρακτορεία είναι:
* Να τυλίγουμε με ειδικό νάιλον συσκευασίας συσκευές που μπορεί να είναι ευαίσθητες κατά την μεταφορά.
* Κατόπιν εντολής να καταγράφουμε σε φωτογραφία την οποία θα σας αποστέλλουμε στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου την συσκευασία και το εσωτερικό της συσκευής πριν την αποστολή.
* Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την ποιότητα της συσκευής κατά την παραλαβή της από το πρακτορείο παρακαλείστε να μην την παραλάβετε και να μας ενημερώσετε (210 9420056) για να σας την αλλάξουμε, αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής της παλαιάς και της νέας συσκευής από το πρακτορείο προορισμού στο πρακτορείο παραλαβής.
* Σε περίπτωση που παρέλθει το διάστημα των 10 εργάσιμων ήμερων από την παραλαβή, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.
* Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη (είναι προϊόν μεγάλου κόστους, είτε ειδικό προϊόν) και δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λανθασμένη εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς στα πρακτορεία, μεταφέρονται από αυτά και ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή και όχι του καταστήματος. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε σαν κατάστημα για να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα της συσκευασίας του προϊόντος κατά την παράδοση στα πρακτορεία είναι:
* Να τυλίγουμε με ειδικό νάιλον συσκευασίας συσκευές που μπορεί να είναι ευαίσθητες κατά την μεταφορά.
* Κατόπιν εντολής να καταγράφουμε σε φωτογραφία την οποία θα σας αποστέλλουμε στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου την συσκευασία και το εσωτερικό της συσκευής πριν την αποστολή.
* Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την ποιότητα της συσκευής κατά την παραλαβή της από το πρακτορείο παρακαλείστε να μην την παραλάβετε και να μας ενημερώσετε (210 9420056) για να σας την αλλάξουμε, αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής της παλαιάς και της νέας συσκευής από το πρακτορείο προορισμού στο πρακτορείο παραλαβής.
2, Αντικαταστάσεις προϊόντων.
Η αντικατάσταση μιας συσκευής η οποία δεν δούλεψε εξαρχής ή έπαψε να λειτούργει εντός 3 ημερών γίνεται άμεσα και χωρίς καμία επιβάρυνση από το κατάστημα κατόπιν ενημέρωσης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η πλήρης συσκευασία της συσκευής, για αυτό παρακαλούμε ανοίξτε προσεκτικά τις συσκευασίες και διατηρήστε τες σε καλή κατάσταση για τις επόμενες 3 ημερολογιακές ημέρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Μετά το πέρας των 3 ημερών από την παραλαβή και την κανονική λειτουργία της συσκευής, υπεύθυνη για την αντικατάσταση της συσκευής είναι η εταιρία και μόνον η εταιρία, και όχι το κατάστημα.
Μετά το πέρας αυτών των 3 ημερών, η διαδικασία αλλαγής της συσκευής με νέα είναι η εξής:
* Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, επικοινωνεί ο ίδιος ο πελάτης με την αντιπροσωπεία (φυσικά και είμαστε στην διάθεση του, ώστε να δώσουμε τα ακριβή στοιχεία κάθε εταιρίας) και ζητάει να γίνει τεχνικός έλεγχος από κάποιο τμήμα Service. Αφού γίνει ο έλεγχος και βγει το πόρισμα ότι η συσκευή δεν μπορεί να επισκευαστεί, δίδεται ένα χαρτί αντικατάστασης το οποίο και μας το φέρνει και αντικαθιστούμε την συσκευή. Σε άλλη περίπτωση, η εταιρία συνεννοείται με τον πελάτη και συμφωνεί η ίδια να του αντικαταστήσει τη συσκευή από τα κεντρικά.
* Σε περίπτωση που μετά από διαπίστωση της εταιρίας ότι το προϊόν κρίνεται προς αντικατάσταση και εφόσον το προϊών είναι αγορασμένο σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και ο πελάτης δεν επιθυμεί να κρατήσει το προϊόν, μπορούμε να επιστρέψουμε τα χρήματα αφού πρώτα παραλάβουμε το προϊόν στο κατάστημα σε άριστη οπτικά κατάσταση και με την πλήρη συσκευασία του.
* Σε αυτές τις περιπτώσεις και αν ισχύουν τα παραπάνω, κάνουμε κανονικά την επιστροφή και αποστολή νέου προϊόντος.
3, Οροί εταίρων που αφορούν τις εγγυήσεις ή τις αντικαταστάσεις και δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους καταναλωτές.
* Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πελάτες ότι η κάθε εταιρία έχει το δικαίωμα αν κρίνει ότι η συσκευή μπορεί να επιδιορθωθεί, μπορεί να προχωρήσει σε επιδιόρθωση και όχι σε αντικατάσταση (περισσότερες πληροφορίες βρίσκετε σους όρους χρήσεων τον εγγυήσεων των συσκευών).
* Η επιδιόρθωση ενός προϊόντος μπορεί να γίνει έως 3 φόρες. Αν μετά την 3 φορά παρουσιαστεί πάλι πρόβλημα τότε ο πελάτης πρέπει να ζήτα αντικατάσταση και η εταιρία δεν μπορεί να το αρνηθεί σε αυτήν την περίπτωση, ανεξαρτήτως τις αντιρρήσεις ή τις οδηγίες του υπευθύνου του τεχνικού τμήματος της εταιρίας.
* Για κάθε επισκευή πρέπει από την εταιρία, πρέπει ο καταναλωτής να ζήτα δελτίο με αναφορά της βλάβης.
* Κάποιες εταιρίες έχουν μια μικρή χρέωση στον τεχνικό έλεγχο των συσκευών μετά το πρώτο 6μηνο της 2 έτους εγγύησης που δίνουν. Η χρέωση αυτή δεν ξεπερνά το ποσό των 12€ και αφορά συνήθως το κόστος μετάβασης του τεχνικού στην οικία του καταναλωτή για την επισκευή (αναπλαστικά και εργασία δεν χρεώνονται σε καμία περίπτωση εφόσον η συσκευή δεν έχεισυμπληρώσει τα 2 έτη του χρόνου εγγύησης.
* Όλοι οι όροι τις παραγράφου 3 (Οροί εταίρων που αφορούν τις εγγυήσεις ή τις αντικαταστάσειςκαι δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους καταναλωτές) έχουν συνταχθεί από εταιρίες και τμήματα επισκευών τον εταιριών και για τους οποίους το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη. Για την καλύτερη πληροφόρηση επί του θέματος αυτού μπορείτε να διαβάσετε το δελτίο με τους όρους εγγύησης της κάθε εταιρίας ή να απευθυνθείτε στο ανάλογο τεχνικό τμήμα των εταιριών για καλύτερη πληροφόρηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Μετά το πέρας των 3 ημερών από την παραλαβή και την κανονική λειτουργία της συσκευής, υπεύθυνη για την αντικατάσταση της συσκευής είναι η εταιρία και μόνον η εταιρία, και όχι το κατάστημα.
Μετά το πέρας αυτών των 3 ημερών, η διαδικασία αλλαγής της συσκευής με νέα είναι η εξής:
* Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, επικοινωνεί ο ίδιος ο πελάτης με την αντιπροσωπεία (φυσικά και είμαστε στην διάθεση του, ώστε να δώσουμε τα ακριβή στοιχεία κάθε εταιρίας) και ζητάει να γίνει τεχνικός έλεγχος από κάποιο τμήμα Service. Αφού γίνει ο έλεγχος και βγει το πόρισμα ότι η συσκευή δεν μπορεί να επισκευαστεί, δίδεται ένα χαρτί αντικατάστασης το οποίο και μας το φέρνει και αντικαθιστούμε την συσκευή. Σε άλλη περίπτωση, η εταιρία συνεννοείται με τον πελάτη και συμφωνεί η ίδια να του αντικαταστήσει τη συσκευή από τα κεντρικά.
* Σε περίπτωση που μετά από διαπίστωση της εταιρίας ότι το προϊόν κρίνεται προς αντικατάσταση και εφόσον το προϊών είναι αγορασμένο σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή και ο πελάτης δεν επιθυμεί να κρατήσει το προϊόν, μπορούμε να επιστρέψουμε τα χρήματα αφού πρώτα παραλάβουμε το προϊόν στο κατάστημα σε άριστη οπτικά κατάσταση και με την πλήρη συσκευασία του.
* Σε αυτές τις περιπτώσεις και αν ισχύουν τα παραπάνω, κάνουμε κανονικά την επιστροφή και αποστολή νέου προϊόντος.
3, Οροί εταίρων που αφορούν τις εγγυήσεις ή τις αντικαταστάσεις και δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους καταναλωτές.
* Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πελάτες ότι η κάθε εταιρία έχει το δικαίωμα αν κρίνει ότι η συσκευή μπορεί να επιδιορθωθεί, μπορεί να προχωρήσει σε επιδιόρθωση και όχι σε αντικατάσταση (περισσότερες πληροφορίες βρίσκετε σους όρους χρήσεων τον εγγυήσεων των συσκευών).
* Η επιδιόρθωση ενός προϊόντος μπορεί να γίνει έως 3 φόρες. Αν μετά την 3 φορά παρουσιαστεί πάλι πρόβλημα τότε ο πελάτης πρέπει να ζήτα αντικατάσταση και η εταιρία δεν μπορεί να το αρνηθεί σε αυτήν την περίπτωση, ανεξαρτήτως τις αντιρρήσεις ή τις οδηγίες του υπευθύνου του τεχνικού τμήματος της εταιρίας.
* Για κάθε επισκευή πρέπει από την εταιρία, πρέπει ο καταναλωτής να ζήτα δελτίο με αναφορά της βλάβης.
* Κάποιες εταιρίες έχουν μια μικρή χρέωση στον τεχνικό έλεγχο των συσκευών μετά το πρώτο 6μηνο της 2 έτους εγγύησης που δίνουν. Η χρέωση αυτή δεν ξεπερνά το ποσό των 12€ και αφορά συνήθως το κόστος μετάβασης του τεχνικού στην οικία του καταναλωτή για την επισκευή (αναπλαστικά και εργασία δεν χρεώνονται σε καμία περίπτωση εφόσον η συσκευή δεν έχεισυμπληρώσει τα 2 έτη του χρόνου εγγύησης.
* Όλοι οι όροι τις παραγράφου 3 (Οροί εταίρων που αφορούν τις εγγυήσεις ή τις αντικαταστάσειςκαι δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές από τους καταναλωτές) έχουν συνταχθεί από εταιρίες και τμήματα επισκευών τον εταιριών και για τους οποίους το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη. Για την καλύτερη πληροφόρηση επί του θέματος αυτού μπορείτε να διαβάσετε το δελτίο με τους όρους εγγύησης της κάθε εταιρίας ή να απευθυνθείτε στο ανάλογο τεχνικό τμήμα των εταιριών για καλύτερη πληροφόρηση.